Zmiany w rankingu na serwisach Medforum

Z powodu licznych głosów jakie otrzymaliśmy w sprawie obecnej funkcjonalności rankingu w naszych serwisach, zdecydowaliśmy się wprowadzić zmiany, które mają za zadanie przyczynić się do zwiększenia przejrzystości oraz zapobiegnięcia nadużyciom, które miały miejsce w przeszłości.
Poniżej prezentujemy listę zmian w serwisach Medforum które będą obowiązywać od 4 czerwca 2012r.
1. Zwycięzcy rankingu miesięcznego nie będą otrzymywać nagród pieniężnych. Osoby, które w rankingu zajmą miejsca od 1 do 3 będą otrzymywać nagrody rzeczowe (np. książki, czy gadżety Medforum).
2. Nie będą przyznawane punkty za kliknięcie w Facebook'owy przycisk „Like” oraz za udział w konkursach (wygranie, głosowanie).
3. Głosowanie na wartościową wypowiedź zostaje zastąpione głosowaniem na „Za” (ikonka - kciuk w górę) oraz „Przeciw” (ikonka - kciuk w dół). Głosowanie to nie będzie powodować przyznania punktów, sprawi natomiast, że:
- wypowiedzi z punktami poniżej 0 będą zwinięte (ukryte) na liście postów (można je rozwinąć),
- wypowiedzi z największą ilością punktów będziemy prezentować w specjalnej sekcji danego serwisu.
4. Punkty przyznawane będą za dodanie posta. Od 4 czerwca 2012 r. 1 (jeden) post = 1 (jeden) punkt.
5. Aby zabezpieczyć się przed dodawaniem bezwartościowych postów przez użytkowników, właściciel serwisów, firma Medforum może przyznać użytkownikowi ostrzeżenie. Przyznanie 3 (trzech) ostrzeżeń powoduje zablokowanie konta. Ostrzeżenia widoczne będą pod awatarem użytkownika na forum w postaci belki z napisem "Ostrzeżenie" z żółtym tłem (jedno ostrzeżenie) i czerwonym (dwa ostrzeżenia) przez okres 30 dni od daty przyznania ostrzeżenia. Osobom które otrzymają 3 (trzy) ostrzeżenia w ciągu 30 dni zostanie automatycznie zablokowane, a w konsekwencji usunięte konto w serwisie Medforum.
Ostrzeżenia będą przyznawane głównie za:
- kopiowanie treści z Internetu i wklejanie jako posty na forum (nie ma znaczenia podanie źródła, wklejanie treści nie swojego autorstwa jest niedopuszczalne)
- obrażanie innych na forum, zachęcanie do czynów odbiegających od normy w życiu społecznym (np. zachęcanie do popełnienia samobójstwa, usunięcia ciąży etc..)
- pisanie w wątkach nie temat, rozpoczynanie lub kontynuowanie kłótni
- sprzedaż lub inne formy oferowania usług, które są niezgodne z prawem i regulaminem forum
6. Na forum pod awatarami Użytkowników zamiast gwiazdek będzie prezentowany status Użytkownika (Komentatorka, Forumowiczka, itd), z kolei zamiast liczby eskulapek będzie prezentowane miejsce w rankingu.
7. Od dnia 4 czerwca 2012 r. zostaną usunięte wszystkie dotychczasowe punkty w rankingu w serwisach Medforum. Użytkownicy od tego momentu będą mieć jednakowe szanse na zdobywanie pozycji w rankingu.
Osoby które nie akceptują powyższych zasad, prosimy o usunięcie swojego konta z serwisów Medforum.
Ranking majowy będzie prezentowany na stronach serwisów Medforum w dniach 1-3 czerwca. Nagrody w Rankingu za miesiąc maj, będą rozliczane wg starych zasad.
Podkreślamy że powyższe zasady, które wejdą w życie 4 czerwca 2012r. mają za zadanie rozwianie wątpliwości wokół funkcjonalności rankingu w naszych serwisach oraz mają się przyczynić do podwyższenia poziomu merytorycznego dyskusji prowadzonych na naszych forach.
Wierzymy, że zrozumie Pani/Pan celowość wprowadzenia w/w zmian.
ZMIANY DOSTĘPNE SĄ NA www.FORUMPEDIATRYCZNE.PL/RANKING
Z poważaniem,
Redakcja serwisów Medforum
- Tagi:
- zmiany,
- ranking,
- serwisy medforum