Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Przypadki pediatryczne

(3)

Możecie tu rozmawiac na temat różnych przypadków pediatrycznych, które przytrafiły się Waszym dzieciom.

Temat: Vratizolin krem (2)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniżyszch opcji:


odpowiedz nowy wątek
obserwuj schowek
  • Początkujący
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    18-03-2005 19:54:00

    Syn ma wysypke na twarzy grudki w kolorze skóry w ok. czoła, skrzydełko noska, policzki w ok. bruzd przynosowych i broda. Zaostrza się w czasie płaczu i po potarciu czy zastosowaniu jakiegoś kosmetyku np. Alantan - dodatkowo czerwone plamki. Ladnie zmiany wyglądają na spacerze i po nim. Dobrze zareagowały zmiany na krem vratizolin. Co ma myśleć o tym czy było to alergiczne czy zwykłe podrażnienie nadmirem kosmetyków - z powodu zimna stosowalismy Linomag maśc dośc grubo. Np. po masażu oliwką Bambino przez 2 tyg, syn maił sucha i chropowatą skóre na raczkach i nóżkach pomogła 3 dniowa kapiel w krochmalu.

    Od poczatku zimy synek ma suchą skóre, ktora nasilają kosmetyki dla dzieci. Gdzies czytałem, że parafina, stearyna, wazelina, glikol mogą powodować u niemowlat tzw. tradzik niemowlecy pokosmetykowy, czy słyszała Pani taka opinie?

    Ostatnia edycja: 18-03-2005 19:54:00

    amadeusz7

  • Reklama

  • Liderka opinii
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    18-03-2005 21:08:00

    Witam!

    Istotnie zdarza się, że u malucha ze skłonnością do reakcji alergicznej zmiany skórne nasilają się po kosmetykach, ale trądzik niemowlęcy funkcjonuje raczej jako określenie zmian skórnych pojawiających się pod wpływem hormonów mamy z okresu ciąży. W przedstawionej sytuacji proponuję rezygnację z wszystkich kosmetyków na rzecz tzw. "baz" (np. Lipobase, Cutibaza itp) oraz kosmetyków aptecznych do pielęgancji skóry alergicznej (np.z serii Balneum Hermal). Poprawa po Vratizolinie (mimo iż jest to maść stosowana głównie w zakażeniach wirusem opryszczki) świadczy o podłożu uczuleniowym wysypki.

    [addsig]

    Ostatnia edycja: 18-03-2005 21:08:00

    Pozdrawiam!
    Agnieszka Krzywicka
    Ekspert Medforum
    Śląskie Centrum Pediatrii w Zabrzu

  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • monikaNina
    Proszę o pomoc córka na 4 msc. I obwód głowy 42cm, wynik Usg : tkanka...
  • Czy ten krem można już kupić w aptece? W jakiej jest cenie? Stosował...
  • ewelina9288
    Witam, mój synek ma 4tygodnie. Po porodzie zauwazylam u niego ze na calym ciele schodzi...
  • annag3
    WitamMoja córeczka jutro kończy 6m-cy. Rozwija sie prawidłowo, ma juz 2...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/pe0008006_kobieta_mikroskop_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesDiagnostyka chorób układu moczowego -...
    WSTĘPChoroby układu moczowego u dzieci, szczególnie u...
    Twoja sugestia