Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Zostałam mamą

(4)

Nie wiesz jak radzić sobie z maluszkiem? A może masz doświadczenia jako Mama i chcesz podzielić się nimi? Ta grupa to miejsce wymiany doświadczeń dla wszystkich młodych mam.

Temat: krwawienie podczas brania tabletek azalia (2)

  • 10.09.2012 18:23:37

    mam pytanie odnośnie stosowania tabletek antykoncepcyjnych dla kobiet karmiących azalia. zaczęłam brać pierwsze opakowanie i w czwartym dniu ich stosowania dostałam okres. na początku był bardzo obfity, potem coraz mniej, na jeden dzień nawet zaniknął, ale znowu się pojawił i tak trwa już 9 dni...czy to normalne.na opakowaniu było napisane że może pojawić się krwawienie, ale czy okres trwający tak długo to normalne? cały czas biorę tabletki azalia. pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź . Aneta

  • Komentatorka
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    11.09.2012 07:37:47

    Myślę, że jeśli dalej będzie trwał to zgłoś się do lekarza. NIby mogą wystąpić takie rzeczy, ale lepiej to kontrolować. Pozdrawiam

Zobacz inne dyskusje

  • Czy przy wymiotach smecta pomaga? Dzwoniłam do ośrodka i pani doktor kazała mi...
  • malaczarna1993
    Wątek: Pływanie
    Hej. Mam takie pytanie. Jestem w 23 tyg ciąży. To jest moja pierwsza ciąza....
  • manuelka
    witam,złote maski dr Anne Hathway na poprawienie cery i wypłaycenie zmarszczek...
  • denicler
    Czy ktoś stosował skuteczny preparat na wszy? Potrzebuję kupić coś...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/12220064_dziewczynka_katar_przeziebienie_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesVII Ogólnopolski Tydzień Mukowiscydozy
    Patronat honorowy objęła minister zdrowia Ewa Kopacz....
    Twoja sugestia