Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Przypadki pediatryczne

(3)

Możecie tu rozmawiac na temat różnych przypadków pediatrycznych, które przytrafiły się Waszym dzieciom.

Temat: Ciprinol czy podać dziecku? (3)

Zaloguj się , aby skorzystać z poniżyszch opcji:


odpowiedz nowy wątek
obserwuj schowek
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    06-02-2007 21:35:00

    Córka wyszła ze szpitala gdzie była leczona przes 12 dni Piperacyliną z powodu zakażenia Pseudomonas aeuroginosa obecnej w układzie moczowym (posiew moczu 10 do 6) w dziesiątej dobie leczenia okazało się że antybiotyk nie działa ale dalej go podawano. Teraz się okazuje że córka ma tą bakterią zainfekowany układ pokarmowy( oprócz moczowego)Posiew kału- obfity wzrost Pseudomonas i E.coli, pozatym w moczu stwierdzono pomimo leczenia wzrost tej bakterii.

    Bardzo proszę o odpowiedz czy bezpieczne jest podanie tego leku 8-latce .


    [addsig]

    Ostatnia edycja: 06-02-2007 21:35:00

    magda

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    07-02-2007 15:01:00

    Tu znajdziesz odpowiedz : www.leki.med.pl/lek.phtml?id=66&idnlek=184&menu=3

    Nie mozna podawac dzieciom ponizej 15 roku zycia,ale z tego co wiem wyjatek stanowi zakazenie P.aeruginosa u chorych z mukowiscydoza, wiec chociaz córka nie choruje na ta chorobę, moze lekarz dobrze zadecydował, aby podac ten własnie antybiotyk. Warto sie skonsultowac z innym pediatra na wszelki wypadek. Pozdrawiam,

    [addsig]

    Ostatnia edycja: 07-02-2007 15:01:00

    Anna

  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    07-02-2007 21:07:00

    Dziękuję bardzo za odpowiedz chociaż nie rozwiała ona moich wątpliwości jeżeli chodzi o podawanie tego leku mojej córce. Po zatym dzisiaj podałam córce pierwszą dawkę i na razie nic się nie dzieje (ok. godz. temu) i mam nadzieję że nie będzie żadnych skutków ubocznych. Martwię się tym że córka jeast po 6-cio letnim leczeniu przeciwpadaczkowym a z tego co słyszałam przy schorzeniach neurologicznych tym bardziej nie powinno się podawać tego leku.[addsig]

    Ostatnia edycja: 07-02-2007 21:07:00

    magda

  • Zaloguj się , aby dodać odpowiedź

Zobacz inne dyskusje

  • ekz2011
    WitamMój 9 letni syn ma kłopoty ze zdrowiem - zawroty i bóle głowy,...
  • szkudniczek11
    Wątek: wymioty
    Witam,Mój niespełna 2 letni syn wymiotuje od 22.10 czyli jest to 6 dzień. Nie...
  • lol cóż ze pezensowny artykuł...dwa zdania o leczeniu...to może kilka...
  • ania0188
    Witam, obcnie mieszkamy za granicą. Właśnie wróciliśmy z...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/10ha0136cl_kobieta_rece_paznokcie_ojoimages-W300H200.jpgFot. ojoimagesUważaj na ukłucie w palec. Możesz...
    Zastrzał (łacińska nazwa: panaritium) to zakażenie ropne toczące...
    Twoja sugestia